من خریدار درد دلتم😍😊

دیدگاه ها (۳)

عجب حس خوبیه پایبند بودن به عشق😻💑

کسی حق داره به گلم نگا کنه باغچشو اتیش میزنم😡

نفسمی؛عشقمی؛بود و نبودمی🙃✍

دیونه اهنگش شدم😛🙊

استری کیدز

بعضی وقتا اونقدر غرقِ سکوت می‌شی که حتی صدای شکستنِ دلتم نمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط