نفسمی؛عشقمی؛بود و نبودمی🙃✍

از یجا به بعد فکرت نیس...
تمام وجودته😇
دیدگاه ها (۴)

من خریدار درد دلتم😍😊

عجب حس خوبیه پایبند بودن به عشق😻💑

دیونه اهنگش شدم😛🙊

تعهد روی کاغذ ک سهله بیا جونمو گروو میزارم🤗👑

یه مشت از این ادیتا که هیچی توش معلوم نیس هم ببینیم..🤡🫴🏻* بق...

پارت¹⁰ل/: هعیییل/: خب اجرا چطور بوددد✦: مگه میشه یجا لیا باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط