کسی حق داره به گلم نگا کنه باغچشو اتیش میزنم😡

😈😡
دیدگاه ها (۳)

میگم عزیز هیچوقت با نبودنت امتحانم نکن فکرش منومیکشه😔

قشنگ ترین عکسا زمانی گرفته میشن ک...

عجب حس خوبیه پایبند بودن به عشق😻💑

من خریدار درد دلتم😍😊

یا کاردن رو میدین یا نت بین المللی. راه سومی نیس وگرنه میزنم...

عادی ترین مکالمه من و برادر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط