عجب حس خوبیه پایبند بودن به عشق😻💑
گاهی خرید گل🙄
یا خرید دسبند ست🤗
یا مدام بوس کردن🙂
یا شبا از پشت بغل کردن...😶
اینا خوشون عشقن
ولی بازم میگم دوست دارم😇
یا خرید دسبند ست🤗
یا مدام بوس کردن🙂
یا شبا از پشت بغل کردن...😶
اینا خوشون عشقن
ولی بازم میگم دوست دارم😇
- ۱۴.۰k
- ۲۵ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط