یادت بره چقد دوس داشتیم همو🙃

یادت بره چقد دوس داشتیم همو🙃
دیدگاه ها (۰)

اگه رفتنی بودی پس میدادی بگو هی چرا بم قول؟..:]

گاهی یک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح است برای رفتن....:...

کمک میخام بگید نجاتم بدن🙃❤️‍🩹

آدما چقد راحت حال همو بد میکنن:)))))

کلا مث اینکه دهنی همو دوس دارن 🫣🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط