آدما چقد راحت حال همو بد میکنن:)))))

آدما چقد راحت حال همو بد میکنن:)))))
دیدگاه ها (۰)

عشق عینه جنگه:))))

دلم من واست تنگه؛ اندازه یه تهران...:)

کاری که ادما با ذوقم میکنن:))

ادما میان که برنحتی سایت هم تو روشنایی ولت میکنن، ادما.؟!مهم...

چقد اینجور ادما رو مخن🙏🏻رو مخ نباشید🌷🙏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط