اگه رفتنی بودی پس میدادی بگو هی چرا بم قول؟..:]

اگه رفتنی بودی پس میدادی بگو هی چرا بم قول؟..:]
دیدگاه ها (۰)

یادت بره چقد دوس داشتیم همو🙃

گاهی یک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح است برای رفتن....:...

شینوبو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط