تف‌به‌زات‌خرابتون:)

تف‌به‌زات‌خرابتون:)
دیدگاه ها (۰)

دل‌که‌مال‌ما‌نیست‌یه‌روز‌یه‌غریبه‌میاد‌و‌باخودش‌میبرتش‌

عجب‌بترون‌قشنگی‌،حیف‌که‌نیستی!

دوست دارم‌برم‌بکنم‌از‌این‌زندگی نحس!:(

تنگه دلم‌بی‌تو‌ندارم‌روحیه🥺💔😔

کاش یه افکتم واسه ذاتای خرابتون بود🚭

#خدا آدمهای بد زات نمک نشاس ازخدا بخبررا هیچ توراهتون نذار 🚫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط