دوست دارم‌برم‌بکنم‌از‌این‌زندگی نحس!:(

دوست دارم‌برم‌بکنم‌از‌این‌زندگی نحس!:(
دیدگاه ها (۰)

تف‌به‌زات‌خرابتون:)

دل‌که‌مال‌ما‌نیست‌یه‌روز‌یه‌غریبه‌میاد‌و‌باخودش‌میبرتش‌

تنگه دلم‌بی‌تو‌ندارم‌روحیه🥺💔😔

منم رفتمو‌از‌همه‌کندم

و منی که دوست دارم از شهر دل بکنم و برم جایی که تاحالا هیچ ک...

خیلی دوست دارم با این ها برم جبه

شاید برم این زبانو یاد بگیرم بد فکری نیس مگه نه؟آهنگشو دوست ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط