عجب‌بترون‌قشنگی‌،حیف‌که‌نیستی!

عجب‌بترون‌قشنگی‌،حیف‌که‌نیستی!
دیدگاه ها (۰)

میان‌چشم‌مستت‌چه‌ها‌ندیدم!

دل‌که‌مال‌ما‌نیست‌یه‌روز‌یه‌غریبه‌میاد‌و‌باخودش‌میبرتش‌

تف‌به‌زات‌خرابتون:)

حیف شد آخه از چشمای قشنگی افتادی!❤️‍🩹

هییییی(شازده ی من حیف نزدیک نیستی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط