بم بگو حکمش چیه...؟!🥺🖤

بم بگو حکمش چیه...؟!🥺🖤
دیدگاه ها (۸)

دوریت بیه بلایی گیانم...!🥺🖤

مس وبان ای تخته،چن روزو چن هفته...!🤕🖤

اه ناله کشمه...!🤪🍻

تو که باشی جهنمم خوبه اصن...!🥺💖

الان که مثل همیم بم بگو چه حسی داری؟

اگه رفتنی بودی پس میدادی بگو هی چرا بم قول؟..:]

شینوبو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط