تو که باشی جهنمم خوبه اصن...!🥺💖

تو که باشی جهنمم خوبه اصن...!🥺💖
دیدگاه ها (۱)

اه ناله کشمه...!🤪🍻

بم بگو حکمش چیه...؟!🥺🖤

خوشی قهره وه گردمان...! :)

بیخیال من شین برین...!🤚🚶‍♂️

من توی جهنمم Save me please

آیا چنین دنیای وحشتناکی جهنمم داره ؟#دیالوگ_ناب

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط