فاک بهش فکر کردم🤦‍♀️

فاک بهش فکر کردم🤦‍♀️
دیدگاه ها (۳)

دیره.... هه......😒د..ی...گ..ه..تمو.....م....ش..دحالم از گریه...

تا حالا واسه یه ادم اشغال گریه نکرده بودم

ریدم تو سرنوشت💔

حالم ازت بهم میخوره اشغال عوضییییی!!!!!!!!😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔

فکر کنم اخر ویدیو گوشیش به فاک رفت😂

هیچوقت فکر نمی‌ کردم ریاضی انقد شیرین باشه و انقد بادقت بشین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط