تا حالا واسه یه ادم اشغال گریه نکرده بودم

تا حالا واسه یه ادم اشغال گریه نکرده بودم
دیدگاه ها (۵)

ازونجایی که خر تشربف دارم خب ا.....ر.....ه.‌‌😶

پروف عوض شد😁😘😍

دیره.... هه......😒د..ی...گ..ه..تمو.....م....ش..دحالم از گریه...

فاک بهش فکر کردم🤦‍♀️

وای سر این فیلم انقد گریه کردم سر زندگیم انقد گریه نکرده بود...

تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم

تاحالا تو امرم انقدر برای مانی گریه نکرده بودم😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط