دیره.... هه......😒

دیره.... هه......😒
د..ی...گ..ه..تمو.....م....ش..د
حالم از گریه کردن دیگه بهم میخوره😔🥺
دیدگاه ها (۳)

تا حالا واسه یه ادم اشغال گریه نکرده بودم

ازونجایی که خر تشربف دارم خب ا.....ر.....ه.‌‌😶

فاک بهش فکر کردم🤦‍♀️

ریدم تو سرنوشت💔

کیه راضی!!!!!!!!!!

لامصب شانس که نیست کلکسیون بدبختیه حالم از خودم و این دنیا و...

اخرین پست★فعلا دیگه ویس نمیام حالم از خودم بهم میخوره ایدی س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط