سوالی که اکثراً ازم میپرسن...🙂

سوالی که اکثراً ازم میپرسن...🙂
دیدگاه ها (۵)

از چشم اُفتاده را میل دیدارِ دوباره نیست.💔🖤

یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر🍷🖤 ️.

دوباره باهم چشم توچشم میشیم ولی مثل قبل نگاهت نمیکنم🚷

میگن عشقی که به گریه رسیده باشه هيچوقت دروغ نبوده!

وقتی ازت همچین سوالی میپرسن...

وقتی ازم میپرسن چرا سینگلی:😐😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط