از چشم اُفتاده را میل دیدارِ دوباره نیست.

از چشم اُفتاده را میل دیدارِ دوباره نیست.


💔🖤
دیدگاه ها (۰)

یاد آن حال خوبی که دگر نیست بخیر🍷🖤 ️.

یاری که یار نیست...ترکش هم عار نیست....

سوالی که اکثراً ازم میپرسن...🙂

دوباره باهم چشم توچشم میشیم ولی مثل قبل نگاهت نمیکنم🚷

من ادم برگشــت به صمــیمت های از دست رفتــه نیستم ، از چشم ا...

از چشم افتاده را 👌لایق دیدار دوباره نیست 🇫🇷😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط