دوباره باهم چشم توچشم میشیم ولی مثل قبل نگاهت نمیکنم🚷

دوباره باهم چشم توچشم میشیم ولی مثل قبل نگاهت نمیکنم🚷
دیدگاه ها (۱)

سوالی که اکثراً ازم میپرسن...🙂

از چشم اُفتاده را میل دیدارِ دوباره نیست.💔🖤

میگن عشقی که به گریه رسیده باشه هيچوقت دروغ نبوده!

.‌    𝐇𝐞 𝐊𝐧𝐞𝐰 𝐈 𝕃𝕆𝕍𝔼 𝐇𝐢𝐦, 𝐇𝐞 𝐋𝐞𝐟𝐭🌚‌    میدونِست‌دوسِش‌دٰارَم...

من و اون وقتی دو دقیقه باهم تنها میشیم ...

من گلم تو مُنگُلی 😁باهم میشیم گل منگلیییی 😂✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط