بالایی رو میدونستم زیبای حقیقی هست

بالایی رو میدونستم زیبای حقیقی هست
پایینی چیه ؟
دیدگاه ها (۴)

و منی که برف میبینم گریم میگیره

فهمیدین به منم توضیح بدین

منم از کیپاپ میشناختم

بیا با هم بریم

اول کدوم رو بزارم یه نظر کافیه پایینی یا بالایی؟

بعد پایینی می خواد بالایی رو شکست بده !!واقعا خنده داره 😂

اسم بالایی : بوسه انفجاریاسم پایینی : عزیزترینم#مود #دترانه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط