منم از کیپاپ میشناختم

منم از کیپاپ میشناختم
دیدگاه ها (۰)

بالایی رو میدونستم زیبای حقیقی هست پایینی چیه ؟

و منی که برف میبینم گریم میگیره

بیا با هم بریم

همینو بگو

و آبـیِ مایل به درد چشمآنت‌ را من میشناختم -

اخبار سه تفنگدار: تو اون نیمایی نیستی که من میشناختم نه...

ادیت خودم اصکی ممنوععععععع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط