و منی که برف میبینم گریم میگیره

و منی که برف میبینم گریم میگیره
دیدگاه ها (۱)

فهمیدین به منم توضیح بدین

و منی که الان گریم گرفته چون نبودم اونجا

بالایی رو میدونستم زیبای حقیقی هست پایینی چیه ؟

منم از کیپاپ میشناختم

نمیدونم چرا هروقت اینو میبینم گریم میگیره

هروقت اینو میبینم گریم میگیره 😭😭😭😭

‏چجوری تو فیلما وقتی گریه میکنن انقدر خوشگل میشن؟من وقتی گری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط