به قول ارسطو....

به قول ارسطو....
کاش سندبزاریم
فکرمون آزادمیسد؟!
دیدگاه ها (۰)

حرمت ها را نشڪنیم شاید۰۰۰۰۰۰ روزے جایے بہ دلیلے مجبور باشیم ...

من دل نفرین کردم ندارمپس دعایت میکنم

بسلامتی خودم که یه روزخوش ندیدم...تواین دنیا لعنتی😭💔😭💔

کاش میشود سند بزاریم فکرمون آزاد بشه:))) 🙂💔•••••••••••••••••

کاش میشد سند بزنیم فکرمون آزاد بشه:)💔😅

به قول ارسطو...#پایتخت #معروف #محسن_تنابنده #ریما_رامین‌_فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط