lran9090 73518201

دیدگاه ها (۲)

به قول ارسطو....کاش سندبزاریم فکرمون آزادمیسد؟!

حرمت ها را نشڪنیم شاید۰۰۰۰۰۰ روزے جایے بہ دلیلے مجبور باشیم ...

بسلامتی خودم که یه روزخوش ندیدم...تواین دنیا لعنتی😭💔😭💔

نمی بخشم کسانی که درحقم جفاکردن💔💔💔💔

من بمیرم که تو سه روز آب نخوردی حسیـن:))❤️‍🩹#اباعبدالله 🌤ألل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط