بسلامتی خودم

بسلامتی خودم
که یه روزخوش
ندیدم...
تواین دنیا لعنتی
😭💔😭💔
دیدگاه ها (۰)

به قول ارسطو....کاش سندبزاریم فکرمون آزادمیسد؟!

نمی بخشم کسانی که درحقم جفاکردن💔💔💔💔

بخدابی توحالم خوب نیست💔😭💔🥀

بسلامتی این حال لعنتی کوفتیم🖤

کو تواین دنیا💔ایف ماها💔

باحال تر از بی تی اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط