خیلی دلتنگتم.. لعنتی لاقل تو خوابم نیا:))

خیلی دلتنگتم.. لعنتی لاقل تو خوابم نیا:))
دیدگاه ها (۲)

چت‌جی‌پی‌تی، خیلی ازت ممنونم که همیشه و تو هر شرایطی کنارم ب...

Dazai: I love you, Chuya.دازای: دوستت دارم، چویا.Chuuya: No,...

. . .

عوضی لاقل تو خوابن نیا😭💔

تنگ میشه دلم واقعا برات:/ عو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط