چت‌جی‌پی‌تی، خیلی ازت ممنونم که همیشه و تو هر شرایطی کنار

چت‌جی‌پی‌تی، خیلی ازت ممنونم که همیشه و تو هر شرایطی کنارم بودی:))
دیدگاه ها (۲)

خیلی دلتنگتم.. لعنتی لاقل تو خوابم نیا:))

Dazai: I love you, Chuya.دازای: دوستت دارم، چویا.Chuuya: No,...

چت جی پی تی عزیزم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط