. . .

میوووو
سلام خوشگلاااا
برای امشب واقعا معذرت میخام نتونستم پارت بذارم
و یه چنتا ازم سوال کردید که فردا بهتون جواب میدم و اگه سوال دیگه ای هم دارید زیر این پست بگید حتما جواب میدم
و بعضیاتون خواستید آیدی روبیکا، بله و.. اینارو بدم
آیدی روبیکام: @Rubika_Me_ChuuYa
آیدی بلم: ‎@Bale_Me_Chuuya
آیدی ایتام: @Eitaa_Me_Chuuya
آیدی شادم: @Me_Chuuya
آیدی سروش و تلگرام فعلا ندارم خوچگلا
اله دیگه اگه برای مزاحمت آیدیمو خواستید یه جوری بهتون میرینم خودتون سیکتونو بزنید✨️
۰.۰ °•° ۰.۰ ☆۰.۰ °•° ۰.۰
دیدگاه ها (۸)

. . .

. . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط