دیدی!.

دیدگاه ها (۰)

باور ڪسے رو خراب نڪن، مخصوصا اونے ڪه از همه بیشتر باورت داره...

من زبان باز نکردم که نرنجی از من#عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگ...

من تنهای بدون تو بودم.🖤#عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین

این جوانی ارزوی کودکی هایم نبود:)#غمگین

دلتنگی

راحت میگم 👍

نشد که بشه ):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط