این جوانی ارزوی کودکی هایم نبود:)

این جوانی ارزوی کودکی هایم نبود:)
#غمگین
دیدگاه ها (۰)

من تنهای بدون تو بودم.🖤#عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین

دیدی!.#عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین

:(

من زبان باز نکردم که نرنجی از من🌚. #عاشقانه #غمگین #عاشقانه_...

صدای میزنم بابغض مثل کودکی هایم...

صدایت میکنم با بغض مثل کودکی هایم

#ایران #غمگین #جوانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط