من تنهای بدون تو بودم.🖤

من تنهای بدون تو بودم.🖤
#عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین
دیدگاه ها (۰)

دیدی!.#عاشقانه #غمگین #عاشقانه_غمگین

باور ڪسے رو خراب نڪن، مخصوصا اونے ڪه از همه بیشتر باورت داره...

این جوانی ارزوی کودکی هایم نبود:)#غمگین

:(

دلتنگی

راحت میگم 👍

نشد که بشه ):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط