بازنده واقعی نیستند در اصل بیشعور ترین آدما هستند

😕💔
دیدگاه ها (۰)

راجبش میخوابم سناریو میسازم

واقعا اعتماد به آدما سخته

دقیقا

خیلی میچسبه

تو سینه عصبی ترین ادما میتپه:))

بزرگترین ضربه هاراخوب ترین ادما میخورن واسه خوبی هاتون حدبذا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط