راجبش میخوابم سناریو میسازم

🖤💔
دیدگاه ها (۰)

واقعا اعتماد به آدما سخته

استفاده شده

بازنده واقعی نیستند در اصل بیشعور ترین آدما هستند

دقیقا

تو قشنگی مثل سناریو هایی که شبا باهات میسازم:)

سناریو جدید دارم میسازم ،قبلی داستانش از دستم در رفته🥸🤧

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط