واقعا اعتماد به آدما سخته

💔💢
دیدگاه ها (۰)

استفاده شده

وای

راجبش میخوابم سناریو میسازم

بازنده واقعی نیستند در اصل بیشعور ترین آدما هستند

به ادما اعتماد نکنید)؛

هیچ وقت به ادما اعتماد نکن :))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط