خودت میدونی دیگه که باید واسه کی بفرستی 😂😂💃

خودت میدونی دیگه که باید واسه کی بفرستی 😂😂💃
دیدگاه ها (۱۶)

واسه ما که دیگه قیافه نگیر 🎀

حق 🤣🤣

اون وقت دیگه بی تی اس نبود...🥺🥺اما خدا را شکر این اتفاق نیفت...

وای از دست تو تهیونگ 😂😂😂🤣🤣🤣

خودت میدونی واسه تو گذاشتم

آقا خودت دیگه میدونی .. :)

قدر خودت رو خودت میدونی نه کسی دیگه ی.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط