واسه ما که دیگه قیافه نگیر 🎀

واسه ما که دیگه قیافه نگیر 🎀
دیدگاه ها (۸)

حق 🤣🤣

به من چه دهنم نمیزاره خب😌🤌🎀

خودت میدونی دیگه که باید واسه کی بفرستی 😂😂💃

اون وقت دیگه بی تی اس نبود...🥺🥺اما خدا را شکر این اتفاق نیفت...

واسه من قیافه نگیر،ذات خرابتودرست کن بی ذات

برااین خدا، نعوذباا،، قیافه نگیر،میمیریا، نمازتوبخون

تو که شبیه تراکنش ناموفقی قیافه نگیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط