اون وقت دیگه بی تی اس نبود...🥺🥺اما خدا را شکر این اتفاق ن

اون وقت دیگه بی تی اس نبود...🥺🥺اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد 🦋💜
دیدگاه ها (۳۳)

خودت میدونی دیگه که باید واسه کی بفرستی 😂😂💃

واسه ما که دیگه قیافه نگیر 🎀

وای از دست تو تهیونگ 😂😂😂🤣🤣🤣

تولدت مبارک ببخشید موقع تولدت نتونستم فعالیت کنم 🥺🦋

هی بچ بگو بی تی اس دهنت عادت کنه

تی اکس تی هیچ وقت نمیتونه جای بی تی اس رو بگیره

این هم برای اون کصکشی ک میگه بی تی اس دختره بفرماااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط