هه دقیقا ، خیلی متاسفم عزیزان 😔😂 ولی حتی رفتنتون زندگیمو
هه دقیقا ، خیلی متاسفم عزیزان 😔😂 ولی حتی رفتنتون زندگیمو بهتر کرد😃🌷)) مخاطب k , y
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
- ۹۳۸
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط