مخصوصا این دوتا اشغال😂 ( k , y )
مخصوصا این دوتا اشغال😂 ( k , y )
مثل سگ دروغ میگی.....!!
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
مثل سگ دروغ میگی.....!!
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
- ۵.۲k
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط