حق باشه ؟؟
حق باشه ؟؟
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
لایک؟
کامنت؟
بازنشر؟
اد استوری؟
یا یکیشو انجام بده یا همشو. . بهرحال ممنونت میشمم😝🎀
اصکی؟ نو نو اول اجازه بگیر گوگولیِ من💝
گزارش؟ حیوون بودنتو ثابت میکنی و اینکه اگه سوختی بگو پاماد سوختگی هم بدمم دارما..😂🤙
#حمایت_فراموش_نشه_گوگولے
#ایگ_نکن_زیبآم
،،
- ۴.۳k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط