:..« خدا وند دور نیست همین نزدیکی ها ست »..:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
وقتی دنیا با همه ی وسعت ش برای من تنگ می شود
تنها خدا پناه من است ۰
یا رب مددکار م باش
دیدگاه ها (۳)

:..« بنام خدای بهار آفرین بهار آفرین را هزار آفرین »..:

:..« من آمده ام به جهان فقط به عشق علی »..:

هوای جهان آلوده است با نام علی نفس تازه می کنیم

:.« تاریکی شب های مرا روی تو کافی ست یا رب ».:

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

ایران + خدا = شکست ناپذیر

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط