:..« بنام خدای بهار آفرین بهار آفرین را هزار آفرین »..:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و آنها که خدا را ندارند ، چه دارند
دیدگاه ها (۱)

:..« من آمده ام به جهان فقط به عشق علی »..:

:..« جان عالم به فدای شاه مردان نجف »..:

:..« خدا وند دور نیست همین نزدیکی ها ست »..:

هوای جهان آلوده است با نام علی نفس تازه می کنیم

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

همچنان شوق وصالت زنده می دارد مرا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط