:.« تاریکی شب های مرا روی تو کافی ست یا رب ».:

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
به جستجوی کدام آیه ای ! کدام دلیل ؟
خدا همیشه بزرگ است و بی نظیر ۰
یا رب نظر تو برنگردد
دیدگاه ها (۴۳)

هوای جهان آلوده است با نام علی نفس تازه می کنیم

:..« خدا وند دور نیست همین نزدیکی ها ست »..:

هر نفس شکر خدا شیعه ی حیدر شده ام

« و قسم به غدیر که تنها تو امیرالمؤمنین هستی »

عزیز من اندکی صبر شاید معجزه ای رخ دهد

هر پریشان نظر ی لایق دیدار تو نیست

دانسته ام که خوشبختی یعنی « علی » ۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط