توی این زمانی ک ما هستیم خیلی سخته چنین کسی پیدا میشه😔

توی این زمانی ک ما هستیم خیلی سخته چنین کسی پیدا میشه😔
دیدگاه ها (۰)

کی گفته دوس دختر داشتن خوبه ؟؟؟؟دوس پسر داشتن چیش خوبه؟؟؟؟

هنو ی تیکه از قلبم 💓

✋👀

ایجانم 💔

بازنده بودن توی همه کار خیلی سخته😔

توی هرمدرسه همچنین معلمی پیدا میشه

ایده✰ببخشید خیلی وقته نیستم اخه پیدا کردن طرح الان واقعا سخت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط