کی گفته دوس دختر داشتن خوبه ؟؟؟؟

کی گفته دوس دختر داشتن خوبه ؟؟؟؟
دوس پسر داشتن چیش خوبه؟؟؟؟
دیدگاه ها (۶)

هنو ی تیکه از قلبم 💓

هرکی خاست بیاد🫂

توی این زمانی ک ما هستیم خیلی سخته چنین کسی پیدا میشه😔

✋👀

پسر دختر ندارهگل خوبه همیشه#کلیپجهت#فان

معلومه که هر دختر لوس به یه دوس پسر جدی نیاز داره سریال:#زیر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط