هنو ی تیکه از قلبم 💓

هنو ی تیکه از قلبم 💓
دیدگاه ها (۰)

هرکی خاست بیاد🫂

لز.....

کی گفته دوس دختر داشتن خوبه ؟؟؟؟دوس پسر داشتن چیش خوبه؟؟؟؟

توی این زمانی ک ما هستیم خیلی سخته چنین کسی پیدا میشه😔

هنو ی تیکه قلبمو 🩸🗡حمایت لطفااا

هنو یه تیکه از قلبم و پیش خودت داری:))))

هنو یه تیکه از قلبم و پیش خودت داری :)#چالش#دابسمش#داب#فیلم#...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط