درسته پدربزرگ خوبی شد ولی پدر خوبی نبود:))

Arley

ولی بنظرم blok3 هنوزم بعد 3 سال اهنگاشو برا نیلسو میخونه :)

اما من اونو میبینم توی اعماق ذهنم:))

:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط