چقدر گناه داشت این بچه:)

دنیز در هر حالتی زیباست

درسته پدربزرگ خوبی شد ولی پدر خوبی نبود:))

:))))

تا ابد این دو شخصیت تایپم هستن!

ولی کلاوس:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط