in the end its him and l :)!

جوری که الینا دیمن رو انتخاب کرد و حرف کاترین نقض شد!

امیدوارم فصل سوم به هم برسن:)

شخصیت منفیا همیشه جذاب ترن

ولی تایلر خیلی تنها بود:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط