✲ می دونی چرا بغل کردن اينقدر زیباست... ؟

دیدگاه ها (۴)

✲ بیا اندازه درد هامون داد بزنیم...

✲ وقتی از حرفت مطمئنی ، لزومی نداره با بقیه بحث کنی تا حرفت رو ثابت کنی...

✲ شخصیت احترام میاره ، ظاهرو خیلیا دارن... :)

✲ خدا برسه به دادت ، بلایی سرت بیارم اسمت بره زِ یادت... :)

می دونی ؟!

خودت می دونی چرا

زندگی من زیباست زندگی شماهم زیباست?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط