✲ خدا برسه به دادت ، بلایی سرت بیارم اسمت بره زِ یادت... :)

دیدگاه ها (۷)

✲ شخصیت احترام میاره ، ظاهرو خیلیا دارن... :)

✲ می دونی چرا بغل کردن اينقدر زیباست... ؟

✲ یک دقیقه انسانیت...

✲ به کسی که بهت احترام نمیذاره احترام نذار...

اخلاق دومیه رو دیدی منم دیدی مو نمی‌زنیم 🤦🏻‍♀️😂خدا برسه بداد...

الفرار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط